SecretLC FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Latest topics
» what happened server?
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime28/7/2015, 1:41 pm by SzelmusPL

» Server down
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime28/7/2015, 1:39 pm by SzelmusPL

» meilleur server
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime24/7/2015, 1:19 pm by sharone

» Chanell 2 offline
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime17/7/2015, 10:45 am by DemonicAngel

» pet2 exp rate
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime15/6/2015, 1:09 am by quisoran

» Secret solution
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime5/6/2015, 5:41 pm by Elodie

» Reopening of the channel 3.
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime22/5/2015, 4:16 pm by Celeborn

» Staff List
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime22/5/2015, 1:57 pm by Celeborn

» New Client Download
achat en boutique ----shopping store Icon_minitime22/5/2015, 12:41 pm by Celeborn

May 2024
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Statistics
We have 586 registered users
The newest registered user is JcFantasma

Our users have posted a total of 369 messages in 97 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 29 on 9/5/2015, 5:46 am

 

 achat en boutique ----shopping store

Go down 
AuthorMessage
snoopsurfer

snoopsurfer


Posts : 2
Join date : 2014-09-07
Age : 59
Location : Mulhouse

achat en boutique ----shopping store Empty
PostSubject: achat en boutique ----shopping store   achat en boutique ----shopping store Icon_minitime12/9/2014, 10:10 pm

Bonjour,je voulais savoir si c'était possible de proposer dans la boutique en jeu l'achat d'or, car je remarque que les skill coutent très chère et que pour ramasser des millions il faut un certain temps a tuer des mobs.
l'achat d'or serait alors une solution d'appoint non négligeable car constament utile dans le jeu.des lots de 100 million à un tarif que vous jugerez possible .
une autre proposition serait de pouvoir acheter des level pour le pet , ou le cheval, ou même le personnage.
je pense que cela aiderai certains joueurs comme moi car il est vrais que uper sont pet reste long et le seul momemnt propice est lorsqu'ont a fini les quêtes ou autres et laisser le jeu ouvert la nuit en metant a l'oeuvre l'xp du pet.
je sais que vous avez beaucoup à faire,aussi merci de prendre en considération ma demande.
je vous en remercis.
-------------------------------------------------------------
Hello, I was wondering if it was possible to offer the in-game store buying gold because I notice that the skill and cost a very expensive to collect millions it takes some time to kill mobs.
buying gold would be a solution for significant extra constantly jeu.des useful in lots of 100 million to a price that you consider possible.
Another proposal would be to buy level for pet, or horse, or even the character.
I think it will help some players like me because it is true that pet uper are still long and the only suitable momemnt is lorsqu'ont ended quests or other and let the game open in the night metant a work exp the pet.

I know you have much to do, so thank you to consider my request.
I thank you.
Back to top Go down
 
achat en boutique ----shopping store
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SecretLC FORUM :: General discussion :: General-
Jump to: